mBank

Homepage mBank.cz
Náhled na nedávno předělanou úvodní stranu webové prezentace na doméně mBanka.cz

mBanka zahájila svou funkci 25. listopadu 2007 poté, co obdržela od České národní banky potřebnou bankovní licenci. Ve stejný den zároveň zahájila provoz i v sousedním Slovensku. Je součástí polské mBank S.A. (bývalé BRE Bank S.A.), která patří pod německou skupinu Commerzbank. Filozofií zakladatelů bylo vytvořit nízkonákladovou retailovou banku, která bude existovat především v online světě a nabízet svým klientům transparentní přístup a zároveň minimum poplatků. Produktová řada pak byla vybrána na základě toho, co klienti od bank nejvíc žádají (účet, spoření, hypotéky). Svou prezentaci postavila mBank na velmi jednoduchém webu www.mBank.cz, pro který pro jistotu koupila i doménu www.mBanka.cz. Má nízkonákladová mBank pobočky? Ne v pravém slova smyslu. mBanka pobočky totiž fungují především jako informační místa pro účely poradenství, nebo sjednání hypoték pro klienty. I tento zjednodušený přístup však slaví úspěch, protože mBance se už podařilo oslovit víc než půl milionu českých klientů.

mBank dnes

Ve své době revoluční přístup mBanky a její zaměření na samoobslužné bankovnictví pro každého klienta pomocí mBank.cz dnes slaví úspěch. Banka podle vlastních slov spravuje v Polsku, České republice a na Slovensku více než 3,6 milionů klientů, což z ní dělá velmi významného hráče na trhu. Na začátku roku 2014 navíc stále expandující mBanka přišla s internetovým bankovnictvím nové generace, které vyvíjelo 300 zaměstnanců ve spolupráci s globálními partnery a tuto svou novou kapitolu zahájila banka rovněž zveřejněním nového loga a kompletního designu banky. Nové logo je výrazně barevnější, což je častým marketingovým trendem dnešní moderní generace bank. Široká paleta použitelných barev totiž nabízí mnohem víc možností v oblasti prezentace.

Jak jsou na tom mBank bankomaty? Banka se je snaží zavádět nejen tam, kde má pobočky, ale i v ostatních městech. Bankomatů je zhruba dvakrát tolik, jako informačních poboček a nabízí klientům mBank každý měsíc hned několik výběrů zdarma, pokud vlastní kartu Visa Classic.

Informace o mBank a mBank.cz

Kromě osobní návštěvy informačního centra mBank mohou klienti banku se svým dotazem rychle kontaktovat buď prostřednictvím sociálních sítí, kde je asi nejefektivnější využití Facebooku, nebo se obrátit na tzv. mFórum, které se nachází přímo na oficiálních stránkách banky. Zde lze založit topic s dotazem či názorem, a poté diskutovat se zaměstnanci banky i dalšími klienty. Na webu nabízí rovněž mBank přihlášení k účtu. Své hlavní sídlo má české zastoupení mBank v Praze 8 na ulici Sokolovská 668/136D. Kód banky mBank má tvar 6210 a BIC kód (také známý jako SWIFT kód) je BREXCZPP (První písmena reprezentují bývalý název mateřské polské banky BRE Bank). Dalším důležitým údajem je IBAN, který musí každý klient znát, pokud se chystá přijmout platbu ze zahraničí. Pro jeho zjištění stačí najít na mBank.cz přihlášení do internetového bankovnictví, kde budete mít uvedený IBAN specifický pro váš bankovní účet. V neposlední řadě se vyplatí číst mBlog na webu mBanka.cz, kam banka píše řadu užitečných informací pro klienty.

Zákaznické služby mBank

mBanka služby
mBanka nabízí různé finanční služby, od osobních účtů až po výhodné spoření.

Středobodem služeb banky je mBank moje konto, které může mít podobu osobního účtu mKonto, spořicího účtu eMax, nebo nadstandardního spořicího účtu eMax Plus. Samotné spoření pak dále nabízí i mSpoření a terminovaný vklad mVklad. Na mKontu si mBanka svou pověst a úspěch z velké míry zakládá. Účet je možné založit za pár minut i online a mBank se v jeho rámci snaží o maximálně jednoduché a samoobslužné ovládání internetového bankovnictví. Zároveň nabízí širokou škálu služeb (vedení účtu, příchozí i odchozí platby v ČR, bezkontaktní platební karta, měsíční výpisy z účtu na mail atd.) zcela zdarma.

mBanka nabízí samozřejmě i širokou škálu hypoték a úvěrů, které zahrnují standardní hypotéky na nemovitosti, možnost refinancování či konsolidace půjček, ale také Americkou hypotéku, nebo mRezervu, povolené přečerpávání účtu. V neposlední řadě se mBank zabývá i pojištěním, které nabízí pro cestování, hypotéku, schopnost splácet půjčky, nebo své kreditní karty. Pojďme se nyní na půjčky od mBank podívat blíže.

mBank půjčky a hypotéky

mBanka půjčky
mBanka má ve svém portfoliu služeb půjčky, hypotéky, ale i také výhodné konsolidace.

mBank půjčka může mít mnoho podob, které se budou odrážet od toho, na co peníze potřebujete. Základem je klasický spotřebitelský úvěr, který nabízí půjčku od 10 tisíc korun do výše půl milionu s úrokovou sazbou pod 10 procent a možností splácet až 84 měsíců, pokud si půjčíte nad 50 tisíc korun. O úvěr lze navíc zažádat online přímo na stránkách mBank. mRezerva je klasickou službou, umožňující přečerpání účtu, která se vyznačuje značnou flexibilitou (splácení dle vlastního uvážení, úroky pouze z vyčerpané částky a jen za období čerpání mRezervy). Pokud si vyberete některou ze základních hypoték mBank, můžete navíc využít mHypotéku Light, která nabízí za zastavení nemovitosti výhodnější úroky i možnosti fixní úrokové sazby na 1 až 5 let.

Kromě ní lze získat zajímavý úrok i při využití Americké hypotéky, která nabízí půjčku od 200 tisíck korun až do 4 milionů korun, nebo 65 procent zastavené nemovitosti s možností splácet až po dobu 20 let a možnosti fixních úroků na 1, 3, nebo 5 let.

Shrnutí mBanky

Máte-li rádi moderní banky, orientující se maximálně na internetové bankovnictví a online poskytování služeb, jste u mBank na správné adrese. Drtivou většinu úkonů můžete jako klient provést sami přímo od počítače, tabletu, nebo mobilu a v případě jakýchkoliv potíží ihned využít velkou nabídku spojovacích kanálů, přes které vám mBank dokáže rychle poradit a pomoct.

Ve srovnání s podobnými bankami nové generace má mBank lehce nepřehledné webové stránky, kterým dominují reklamy na jejich nejzajímavější produkty, zatímco důležité informace se schovávají v drobných panelech na horním a dolním okraji stránky. Stačí se však na stránkách chvíli pohybovat a rychle jejich princip i rozvržení pochopíte. Kde si to navíc mBank rozhodně vyžehlí, je ve svém internetovém bankovnictví, které je perfektně přehledné a disponuje atraktivním moderním designem.

Jako správná moderní banka je mBank na Google plus, YouTube, Facebooku, Twitteru a dokonce i Instagramu. Pokud váháte, zkuste nahlédnout na mBank recenze od stávajících klientů.

Hodnocení:
3.8 40